Fetto

Jag känner mig fet just nu, har ätit pizza, godis, chips + läsk hah. Just nu leder Djurgårn med 1-0 sug på den! Efter matchen så ska jag väl gå lägga mig. Har mycket att göra, måste plugga sen duscha. Kommer blogg imorgon bitti istället så godnatt.



Du som undrade om mina ögonbryn. Jo fyller i mina ögonbryn med ögonbrynspenna + fyller i som den formen jag vill ha. Jag noppar inte bort allt mina ögonbryn! Det blir skit fin om du fyller i dina ögonbryn med ögonbrynspenna. Fyller inte i för mycket så dom blir helt svarta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej känner du joanna psoma, justjoannaa @ pea

om du gör, hur länge? hur lärde ni känna varnadra? umgicks ni innan hon hamna på hem?

2009-04-20 @ 23:08:03
Postat av: Anonym

haaahahah fett synd ni förlora ändå!

2009-04-21 @ 19:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0