God morgon

Tja! Klockan är 07:25 och jag har precis vaknat och jag börjar halv 1, jag kan ej somna om så jag få väl helt enkelt vara uppe. Idag så måste jag verkligen sköta skolan, eller hela veckan fan! Efter skolan så vet jag inte vad jag ska göra, kanske plugga eller träffa någon. Det är bara 7 veckor kvar tills skolan slutar jippi. Varför jag måste sköta skolan? Jo för att jag har skolkat skit mycket nu igen, så jag hade utvecklingsamtal med rektorn och min kuraton och min lärare och nu har jag lovat rektorn att jag ska sköta skolan hela vecka utan att komma en minut försent eller nåt. Önskar mig lycka till! I helgen så har inet jag gjort nånting speciellt, bara rökt lite vattenpipa o vara med kompisar. Jag ska äta frukost nu

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0