Mys mys

Tja! Pappa har köpt chips och godis + läsk. Vi ska ha mys kväll la familia. Ikväll så är det ju Derby, vem missar det? Jag hejar på djurgår'n så klart! Jag har datan brevid mig, så jag kommer ju kunna blogga under matchen! Super bra. Idag så har jag varit i skolan, jag har inte skolkat, eller kommit försent än ända minut, bra va!? Sen så kom Loocho till min skolan, vi gick hem till mig o chilla lite, sedan så mötte vi Raffa vdi södra & vi tog buss till tanto där skulle vi röka vattenpipa men så funkade inte vattenpipa så vi gick där ifrån. Sen så luffade jag & raffa lite på södra, där kom alla bajare in och skriker o gapar USCH! Men nu ska jag fortsätta kolla på matchen. Puss på dig
Så här ser jag ut just nu, HEJA DJURGÅRN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skämms du för att ha kines ögon? du visar aldrig dig ;S

2009-04-21 @ 12:47:39
Postat av: Din kompis (Hemlig)

Håller med palla att du skäms för din breda näsa och sträck till ögon :p Älska dejj

<33§§§

2009-04-24 @ 11:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0