Paulina

Paulina, förlåt för allting, du betyder faktiskt nåt för mig. Jag kommer aldrig att glömma tiderna med dig. Vi skämms aldrig. Vi har varit barnsliga, vi bråkade om en liten grej. Förlåt för allt jag har gjort mot dig. När jag kollde genom gamla bilder det fick mig att sakna dig och att du är faktiskt nån för mig. Jag hatar inte dig paulina. Jag ångrade ingenting. Det var paow & makeout. Allt jag ville bara säga att jag faktiskt älskar dig. Du var min bästavän förut. Vi har glidit ifrån varandra. vi träffas ibland bara. Jag saknar tiderna med dig ballie och raffa o massa, Grönan crew var det roligast. Paulina jag kommer alltid att vara på din sida om det nåt. Tack för dom tiderna med dig.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Skit söta skor :) va är det för några?

2009-05-04 @ 00:30:39
Postat av: Elisabeth

Det är ingen ide att du har någon blogg. Du besvarar endå aldrig kommentarerna, tyvärr.

2009-05-07 @ 18:30:05
Postat av: Melissa

Elisabeth, jo jag svarar visst. Det är föratt jag inet har varit inne på länge och jag har inte hunnit svara. Cecilia, jag köpte dom förra året, köpte dom på wedins :)

2009-05-09 @ 13:34:19
URL: http://melissasoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0