Svar

Postat av:

vart kommar din klocka ifrån som du har på bilden på din pea? vore skit glad för svar :)

Svar: Jag har köpt den i Gran canaria, så den är inte från Sverige puss.

Postat av:

hur känner du paow?

Svar: Jag träffade Paulina första gången det var vid ropsten, sen så träffade vi igen på elverket, så kom hon fram till mig och frågade vad jag hette osv. Sen började vi umgås.

Postat av:

vad tkr du om paow och dessies bråk?

Svar: Jaa du, Dessie och Paow dom bråkar alltid om en liten grej, sen så ta dom upp gamla saker så blir det värre. Jag känner dom två, dom blir alltid vänner.

Postat av:

bor balle@ fortfarande på hem ?

Svar: Jaa det gör hon!

Postat av:

VArför bor sackarias på hem? vad har hänt mellan dig paow och ballie?! kan du inte lägga upp lite gamla bilder från typ grönana 07 tiden

Svar: För att Sacki hade det jobbigt hemma och han sköter sig inte. Han kommer hem snart iallafall :) Vi bråkade ganska mycket, så sen blev vi vänner, inte bästa vänner. Paow har lära känna andra och ballie oxo + jag så vi är aldrig med varandra längre. Jo det kan jag göra jag ska bara kolla genom min kamera.

Postat av:

vilken skola går du på och vilket gymnasium ska du välja

Svar: Jag går i eriksdalsskolan, jag är 93 men jag skolkade förut, så jag har gått om.

Postat av:

varför bor sackarias på hem? vad har hänt mellan dig ballie & paow ni va ju bundisar förut!

Svar: Som sagt han hade det jobbigt hemma och han har inte skött sig. Bundisar?  du har svar där uppe.

Postat av:

Hur lång e du?
Vad för märken använder du på smink?

Svar: Jag är kanske 163 cm. Jag använder mest loreal, dom har bra smink och man få ganska lent hy!
 
Postat av:

är du oskuld

Svar: Nej det är jag inte.

Postat av:

är du hel svensk?

Svar: Nej det är jag inte! :)

Postat av:

lägg in bilder från fjortis tiden :D
på dig paow ballie justjoanna balle osv =D
Svar: Visst kan jag göra det, jag ska bara kolla genom min kamera :)




Ni som fråga om bilder. Jag kommer att lägga in bilderna, fast jag måste ladda min kamera först. Det kommer snart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte roligt med frågestund :)

glöm inte bilderna nu :)

2009-04-23 @ 00:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0