07 December

Hejsan bloggen, jag slutade blogga ett tag och nu har jag tänkt att börja blogga igen! Den här gången ska jag verkligen blogga ordentligt! Minst 5 inlägg varje dag. Men ibland kan det blir lite dåligt uppdate för jag har så mycket att plugga, men jag ska göra så gott jag kan!

Jag var i skolan idag, vi hade bara en lektion, sen så skulle vi ut och fiska. Det var så himla tråkig & så jävla kallt. Så gick jag och några in till musseum och värmade oss, det var rätt så fin där, det var Vasa musseum gamla båtar som har sjunkit osv, det var as coolt tycker jag! Sen så åkte vi hem, och nu ligger jag i sängen. Jag kollade på hitta nemo sen så sov jag, och det var massa som ringde mig hela tiden och smsade det var skit irriterande jag fick fan inte sova. Nästa gång ska jag fan stänga av min mobil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0