Lite från igår ..

Igår så fyllde dogge 18 år, så vi hade fest hemma hos david. Först så mötte vi några i stan sen taggade jag ocg maria hem till henne för vi skulle fixa oss, sen så åkte vi till vällingby, vi åkte hem till david och så mötte vi Shervin och alex på bussen sen så skulle Arnold (david refki) lillebror, han e rätt jobbig aa iallafall så mötte han upp oss och så gicl vi hem till david, så var martin där. vi började typ dricka lite, lr inte jag men dom, och så blev martin rätt aggresiv så han började typ skrika hoppa runt och ville slås typ. senare så kom Matte och Dogge, och så blev det lite knas för martin var full och han var slåssugen typ. sen så satt vi och chillade lite drack och rökte lite vattenpipa, sen kom aron och flink och några tjejer. senare på kvällen så kom fanny och massa, sen var jag och maria tvungen att åka hem för vi skulle hinna med en buss. när vi kom fram till vällingby så missade vi tåget, och vi trodde att det var sista tåg, men det var inte det, sista tåget skulle komma 20 över 12 så vi tog det sista tåget, annars skulle vi aldrig kommit hem det var tur asså. Sen smsade jag med matte lite och han sa att det var knas där, men det blev bättre. jaja idag ska alla väl chilla alla e typ lite trött efter igår hehe, men nu ska ut och möta några kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0