Kom tillbaka när du har förändras.

Förlåt men du har förändras så jävla mkt, du är den gamla som jag kände förut, du var en angel, nu har du blivit annorlunda när du har börjat vara med andra. Jag vill ditt bästa det vill vi alla, men du verkar inte förstår det. Du kanske säger att du inte har förändras, men det har du, det har jag och många märk men kanske inte du. Jag hoppas verkligen att du kommer att märka snart. Vi alla har gjort allt för dej visst du har oxo gjort saker för oss, men det du inte fattar är att du har förändras helt o hållet. Du är dryg du är uppkäftig du ljuger framför oss. Du måste sköta dig, vi vill inte att du ska få det dålig som du hade igen. Du har det bra nu, du borde sköta dig mer. Vill skäller inte på dig men vi vill verkligen det bästa för dig. Allt jag kan säga är, kom tillbaka när du har förändras, och du måste bevisa det också! Du vet vem du är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0