Irriterad

Jag är skit irriterad just nu. Jag har precis vaknat, och igår så var jag med loocho ett tag, sen mötte jag raffa natasja och några, vi gick till rfx vi fick gå in vip av natasjas mamma. Sedan så gick vi in till matsalen typ gissa vilka vi träffade där? E.M.D ofcourse. Gud va söta dom var, fick dannys & mattias atograf. Sen när jag kommer hem så var jag ganska sur för en kille säger att ja inte få vara värdinna för att jag gör reklam åt club glamour, men fuck that skit. Nu är det Club glamour som gäller! Jag är lite glad nu för jag ska ut o shoppa hihih, men ska fixa mig nu vi hörs ikv puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många poäng har du nu på gratismakeup.se? :)

2009-03-29 @ 18:07:27
Postat av: Anonym

du har en riktigt bra blogg hörru:D<3





http://vendelaspace.devote.se

2009-03-29 @ 22:21:35
Postat av: lisette

hallå där :) ta en titt i min outlet, har just nu 15 plagg/skor/accesoarer kvar ;) kanske finns det något för din smak och i din storlek :)



Http://lisettee.blogg.se/outlet --> de är direkt adressen till outleten !!



Kram!

2009-03-30 @ 11:09:33
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0