Luciano bästavän

Luciano, jag vet hur du mår just nu, jag vet exakt hur du känner. Sånt har hänt mig flera gånger, men du har alltid varit där vid min sida när jag mådde dålig. Tack för att du finns, jag älskar min bästavän. Jag gör allt för dig även om du må dålig eller inte. Du kommer alltid vara den personen som jag aldrig sviker, du är den bästa som har hänt mig. Du är inte som andra killar. Du är den ända som förstår mig & den ända som alltid kommer att finnas vid min sida. Jag kanske kan blir lite sur på dig ibland när du e dum, men jag kommer ändå att alltid älskar dig om du e dum eller inte. Du är verkligen den som ALLTID ALLTID ställer upp för mig. Jag kan fan prata med dig om allt. Du är min bästavän, jag kommer aldrig att släppa dig du är den som man alltid kommer att hålla kvar, en sån vän som dig kommer man aldrig villja släppa. Jag säger bara en sak. DU ÄR ALLT!

Kommentarer
Postat av: Luciano

kommer aldrig lämna dig bästavän..<3

2009-03-15 @ 23:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0