en trött melissa

Hejsan sötnosar, förlåt för att jag inte har skrivit på länge. Min data har varit paj, men nu är den tillbaka igen.Igår så var jag med trion, vi gick runt lite överallt. Jag åkte hem t raffa efter skolan, vi fixade oss där, sen så taggade vi till slussen för att köpa hink, sen då ååkte vi vidare till henrikbergsdal nåting kommer inte riktig ihåg. Vi åkte dit för att möta wille och några. Vi satt vid nån berg och chillade sen började vi dricka. Senare vid 9 halv 10 åkte vi till älvsjö för det var fest där. Natasja mådde illa så hon spydde när vi väntade på bussen i älvsjö. Sen så åkte vi buss t turingevägen nånting kommer inte heller riktig ihåg var lite borta där.. Sen så mötte Adam oss. Vi var där och festade loss, sen senare blev det kaos, några slogs. Sen så började jag bråka med raffa pga busskort. jag ville verkligen åka hem. Men tillslut så sov jag hos raffa ändå för jag visste att jag skulle inte kunna komma hem, tåget hade slutat åka. På morgonen mådde jag lite illa men det gick över. Sen så chillade vi lite hos raffa, o så taggade jag hem. Duschade och fräshade upp mig. Och jag har precis vaknat somnade precis efter när jag har duscha, var jävlligt trött. jag vet faktiskt inte vad jag ska göra idag. men vi få se. Ska äta nu puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0