Snälla väx upp

Det är många som skriver : varför festaru för din kompis dog precis, blablab. Så här gåre till! Jag älskar malin hon kommer alltid att finnas i mitt hjärta + jag fester fan inte direkt efter hon dog. Vad fan är det ni inte fattar? såklart att jag ska fan få festa. Jag kan inte sitta hemma och rutna? Jag tänker på malin 24/7 även om festar eller inte. Och sluta fucking klaga att jag inte få inte festa osv. Många festar nu för tiden dom som är malins kompisar. Visst dom fester men samtidigt tänker dom på malin oxo. Och ni snorungar som inte har något liv, som skriver massa skit i min blogg, ni kan fan strunta i o läsa min blogg, ni är bara så fucking patetiska! Väx upp. En sak jag kommer aldrig att glömma vad jag ens gör är malin! Kommer aldrig att glömma henne. Tro inte att jag inte bryr mig om Malin, SÅÅÅÅÅÅ FUCKING KLART att jag bryr mig om malin. Så sluta skriva massa skit i min blogg jävla snorungar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar din blogg!

2009-05-09 @ 10:46:16
URL: http://trevlans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0