Malin Kristina Karlsson

Malin.. jag saknar dig så, jag kan inte fatta att du är borta. Du som alltid är glad, och det är alltid du som gör folk glad. Du bara gick från från oss. Alla sakna dig så, jag kommer aldrig att glömma tiderna med dig. Kommer aldrig att glömma vi 2 fjortistiderna, grönan, elverket osv. Du var den finaste flicka jag någonsin har träffat, du var så snäll och alltid så trevlig. Vi gled ifrån varan efter 07, men varje gång vi se varandra vi hhälsar alltid, och varje du ser mig så skriker du mitt namn och hoppa på mig och krama mig. Jag älskar dig malin, utan dig känns allt så jävla tomt. Din begravning var lika fin som du. Jag hoppas verkligen att du har det bra där uppe. Vi tänker på dig varje dag, varje sekund, varje minut, vi tänker på dig nu och föralltid, jag kommer att älskar dig till mitt hjärta säger stopp. Du är är verkligen mitt allt. Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta gumman, nu är du en av dom finaste änglarna. Vi älskar dig och saknar, vi hoppas verkligen att du har det bra, vi ses snart älskling, det lovar jag verkligen!


Kommentarer
Postat av: sofia

vad var det som hände? förlåt om jag frågar :(

2009-06-12 @ 22:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0