Sjuk

Hej allihoppa, förlåt att jag inte skrev nånting igår, jag mådde så dåligt. Idag på morgonen när jag vaknade upp hade jag ont i huvud och ont i halsen. Jag är jätte torr i halsen hela tiden, kan knappt svälja det gör så ont då. Jag gick t skolan på morgonen för att äta frukost med några kompisar, sedan så kände jag mig verkligen jätte jätte dålig, så fick jag gå t sjuksyster så hade hon kollat en grej på mig, då hade jag 37,8 grader så jag är på väg att få feber. Tänk om jag har svininfluensa? :| hoppas inte det ialf. Ska sova nu puss.

Kommentarer
Postat av: Jessu ofc

2009-05-11 @ 15:07:32
Postat av: Jessu ofc

hahaha svininfluensa är att ta i gmn haha :) krya på dig syster, kommer inte hem i helgen typ :O kanske bara fredag ...<3

2009-05-11 @ 15:08:20
URL: http://jessuandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0