Svar

Postat av:

har du bilder från elverket? med joanna alma osv?
Svar: Nej det har jag inte.
Postat av: hanna

hur dog malin? :(
Svar: Förlåt, me orka inte ta upp det just nu.
Postat av:

Är du kompis med Aras (Streckgubben@pa)? Har ni fortfarande kontakt med varandra & hur ofta träffas ni?
Svar: Ja det är jag, nej vi har ej kontakt alls. Vi bruka aldrig bestämma nånting. Ibland när jag är i stan och så när vi ser varandra så hälsa vi.
Postat av:

Hur blev du kompis med Locho?
Bråkar du mycket med dina föräldrar?
Vilket land kommer du ifrån?
Kram.
Svar: Träffade han första gången i stan med ballie och några, sedan så fick vi typ kontakt på pea. Jaa bråkar med dom ganska mycket om skolan osv. Vi börjar bråka lite oxo när jag är uppkäftig. Jag kommer från Thailand.

Postat av: Johanna

Hur bra kompis är du med Amanda Gibran?
Saknar du paow?
Vilka i din skola umgås du mest med?
Svar: Vi var bästavänner förut, men nu är vi typ bara kompisar, vi umgås inte efter skolan osv, men vi hälsar när vi ser varandra. Ja jag saknar tiderna med henne. Massa, men mest är jag väl med Sebbe dimi och amanda.
Postat av:

Hur länge kände du malin?
Svar: Har känt henne i 2 år snart 3.
Postat av:

Hur känns det nu om du tänker tillbaka på alla elaka saker du och ditt "gäng" gjorde mot andra människor? Är det någonting du fortsatt med eller har du lagt undan det? Jag förstår verkligen inte hur ni kunde hålla på som ni gjorde, det är sjukt.
Svar: Vad vad snackar du om? Jag är ej sån där bråkig tjej. Slåss aldrig bråkar aldrig med folk, så du har säkert tagit fel person.
Postat av:

Gillar/gillade du Micke? (meow@ eller något)
När blev du av med oskulden?
Är du nöjd med ditt utseende?
Tänker du ofta på hur mycket pengar du gör av med eller har du cashflow?
Svar: Jag gillar micke bara som kompis, inget mer. Han är som min bror. När jag var 14. Ja det är jag väl. Asså när jag har pengar så går jag ut och shoppa. Jag kan aldrig spara mina pengar, när jag har pengar i handen då är dom borta på 1 dag. Men jag få ju pengar av mamma varje dag osv.
Postat av:

hur mår du just nu. efter allt de jobbiga
Svar: Inte bra alls.
Postat av: mathilda

vart bor du ? :)
lägg in lite fjortis bilder hahahahah
Svar: Jag bor mellan Mariatorget och södra station, fast närmare till södra. Kanske senare.
Postat av:

kan du inte berätta en helt vanlig lördag för dig när du var fjortis?
och sen en dag som är nu :) pussssss
Svar: Haha skön fråga, jo när jag var fjortis så ibland var det elverket. Men annars så brukar vi typ hänge på grönan ganska mycket och plattan. Men nu så går jag på hemmafester och klubbfester och mysa.
Postat av: Bax (benjamin)

Vad heter du i efternamn melissa?
Svar: Lek inte dum, det vet du ju.
Postat av:

hur många besökare har du varje dag?
Svar: Olika. Men jag har precis skaffat blogg på blogg.se så jag har väl runt 200-400.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar inte du malin så jävla mycket? asså jag själv håller på att dö av att jag saknar henne så mycket.. det käns som att jag själv snart kommer göra samma sak för att bli av med denna smärta.. jag kommer inte kunna leva såhär och tänka på henne exakt hela tiden.. :(

2009-05-15 @ 08:17:52
Postat av: Anonym

nice med frågorna

2009-05-19 @ 14:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0