Svar

Alina: Vad tycker du om paulinas ''paow'' nya stil?
Svar: Asså förlåt paulina, jag tycker att paulina var finare när hon umgicks med mig o cristina spånga tiderna. Hon hade svart hår inge smink alls bara lite mascara, när hon går nånstans blir hon ej kallad för fjortis eller nåt. Nu när hon har börjat umgås med Dessie, har hon blivit som dessie. Varenda folk jag går förbi eller sitter på tunnelbanna hör jag att folk snackar om dessi och paow, alltså ingenting bra om dom bara dåligt. Och jag vill inte att paow ska vara så som hon är nu. Jag vill att hon ska vara som förut, hon var söt snäll och gullig. Nu är hon kaxig bitchig & hon är inte sig själv helt enkelt.. Men hon känner sig bättre när hon är med dessie så jag kan ej göra nånting åt saken. Hon få göra vad hon vill .. hon får klä sig hur hon vill, men den gamla paulina var mycket sötare det säger många av hennes och mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller med dig ;)

2009-05-09 @ 14:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0